En härlig helg!

Min underbara sambo hade fixat en helg för oss två i Kalmar i helgen. Vi var på Wallmans julshow, handlade julklappar och sov på hotell. Det var såååå mysigt och roligt! Tänk att man kan vara så kär i varandra och trivas så bra ihop efter alla 8 åren tillsammans. Det är ju så ljuvligt! Vi blev klara med alla julklappar, förutom till Max och min pappa. Sedan klädde vi upp oss, drack vin och gick till showen, som bjöd på allt från slagerlåtar till hårdrock.

Max sov hos sin farmor och farfar och hade haft det så bra där. Han hade varit glad hela tiden (och i och för sig showat halva natten). Det är så smidigt att ha sina nära och kära i samma stad. Blev dessutom bjudna på en god middag när vi kom hem. Det tackar vi för.

FICK EN JÄTTEFIN KLÄNNING AV LINA SOM HON HADE KÖPT TILL MIG I NEW YORK. TYVÄRR SYNS INTE HELA PÅ BILDEN.


MIN FINA JOHAN! TACK ÄLSKLING FÖR DENNA HELG.


I EFTERMIDDAG SKA VI VARA BARNVAKT ÅT LINUS. KOLLA SÅ SÖTA DE ÄR, HÄR PÅ LINUS LILLA RÖDA BÄNK. LINUS ÄR VÄRLDENS KRAMIGASTE MED MAX OCH DET BLIR KUL FÖR DEM ATT LEKA IHOP IDAG.

Kommentarer
Postat av: Åse

IIhhhh vad jag saknar er!! Vad gulliga Max & Linus är!! Och vad gulliga du & brorsan är! Är så glad att just du lyckades fånga hans hjärta!!!!!



Puss puss

2009-12-07 @ 12:20:28
Postat av: Grannen Jessica

Vad roligt ni verkar ha haft det! Det är verkligen en gåva att ha lyckats träffa den rätte! Kram

2009-12-07 @ 12:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0