En fin födelsedag!

Tack alla ni som gjorde min födelsedag så bra igår. Firade med en lunch med Jossan på stan, fika med Max och Johan, barnpassning av mamma och pappa och restaurangbesök med min kära Lupli. Kom hem till en glad, nybadad och trött Max. Mina föräldrar och svärföräldrar har varit våra änglar och ställt upp så mycket, till exempel när Max var sjuk förra veckan.

Den 5 dec bär det av mot Kalmar. Fick biljetter till Wallmans julshow i Kalmar av Max och Johan, så Johan och jag ska ta en heldag och handla julklappar och se showen. Ska bli sååå roligt. Han känner verkligen mig och vet vad jag uppskattar. Jag älskar att ha saker att se fram emot. Max ska vara hos sin farmor och farfar. Fler saker att se fram emot: en kväll med tjejerna på fredag, julpyssel med Silléns första advent och lite luciafirande med gänget den 13:e. Sist men inte minst, så är det ju jul snart också och då kommer ju hela familjen Lundgren hem. Längtar! Julen är så mysig.

Idag har det varit fullt ös. Jag har varit hos Lina på Figaro och blivit fixad. Var nervös hur det skulle gå att ha med Max, men han var en ängel. Min duktiga kille! Personalen på Figaro är ju underbara och roade Max lite då och då. Nu är jag snygg och fräsch i håret igen ;). Tack Lina, du är bäst! Efteråt blev det lunch på Coffeehouse och sedan bus och lek hos Emmelie, Lovis och Alice. Funderar på att åka en sväng till Stina ikväll också.  

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0