Fredagen den 13:e

På olycksdagen blev Max sjuk. Nu ligger han här i 40 graders feber och bara tittar, rör inte en fena och säger ingenting. Jag tycker så synd om mitt lilla hjärtegull och oroar mig för vad det kan vara. Det konstiga är att han inte är förkyld eller nåt annat, bara feber. Panodilen hjälper inte. Antar att man oroar sig som värst första gångerna som ens bebis har hög feber. Sedan lär man sig nog hur det är och vad man kan göra. Men just nu så känns det som om jag bara vill ringa sjukvårdsrådgivningen och höra att det inte är någon fara. Men man kan ju inte hålla på att telefonterrorisera dem hela tiden. Tack och lov att jag har min underbara mamma och svägerska att prata med. De ställer alltid upp! Älskar er!

En annan person som var ett stort stöd igår, var min goa vän Jossan. Hon var här och höll mig sällskap och var så förstående för min oro. Hon vet precis vad hon ska säga för att lugna mig. Hon satt med Max och myste, vilket var lite avlastande för mig. Vi hade en mycket mysig kväll, drack vin och tittade på idol!

Vem hejar ni på i idol då? Jag vet faktiskt inte, men igår tyckte jag att Reza med "Halo" var kanon. Som engelskalärare reagerade jag också på uttalet, men det går ju att träna upp. Det är ju en riktigt svår låt, men hon klarade den med glans! Tycker dock att det har varit bättre deltagare i tidigare säsonger. Det finns ingen riktigt snygging och ingen riktigt outstanding sångare. Fast Erik var ganska het i duetten igår, tyckte jag och Jossan i alla fall.

Ja ha, då har jag väl skrivit av mig för idag. Skönt! Nu ska jag mysa med mitt lilla gull och ta vara på att han är så kelig idag :) Ska langa ut lite kaffe till min snickrande sambo där ute med.

Ha en bra helg!

MORMORMYS


SOVER GOTT I FASTER ÅSES FAMN


JOSSAN OCH MAX MYSER PÅ FILTEN VID GUNNARSÖ


Kommentarer
Postat av: Sofie

Näää, stackars Max. Det var säker Vendela som lyckades smitta honom iaf. Trist... Jag ligger oxå helt däckad så jag förstår hur jobbigt han har det. Hoppas han blir bättre snart. Kram kram.

P.S. Jag gillar Tove, hon var ju klart bäst i fredags!!!

2009-11-15 @ 10:29:18
Postat av: Åse

Åhh...längtar tills jag får kånka på guldklimpen igen!! Hoppas han är piggare imorgon & att ni får sova lite inatt!



Kram kram

2009-11-15 @ 18:43:47
Postat av: Mojjan

Han blir säkert piggare snart. Så många kvinnor omkring sig redan. aj, aj!!

2009-11-16 @ 08:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0