Massimo-bilder!

Det finns så många härliga bilder som vi har tagit, så idag bjuder jag på en kavalkad av Massi-bilder!

Å, JAG BLIR SÅ ARG. JAG HATAR ATT HA MÖSSA PÅ MIG! DET VAR INTE LÄTT ATT FÅ ETT BRA JULKORT HÄR INTE!



DEN HÄR MINEN KÖR MAX MED HELA TIDEN NU. VI SKRATTAR OCH DÅ SPEXAR HAN ÄNNU MER. 


SIMPSONS ÄR FAVORITPROGRAMMET! HÄR KÖRDE HAN SJÄLV FRAM TILL TV:N, SATTE SIG BEKVÄMT OCH VAR NÖJD!


LÄRA-GÅ-STOLEN HAR VI ANVÄNT FLERA TIMMAR VARJE DAG SEDAN MAX VAR 6 MÅN. EN PRYL SOM VI ALDRIG HADE VELAT VARA UTAN. DET ÄR JU VÄLDIGT SKOJ ATT ÅKA OMKRING OCH FÄKTAS MED SKOHORNET!


MAX ÄLSKAR VERKLIGEN ATT GUNGA. IGÅR VAR VI I STORA LEKPARKEN I STAN. HELST SKA MAN PUSSA HONOM VARJE GÅNG GUNGAN ÅKER FRAM, DÅ KIKNAR HAN AV SKRATT!


IGÅR SKULLE JOHAN OCH MAX ÅKA TILL FARMOR OCH FARFAR. FARMOR KALLAR ALLTID MAX FÖR FARMORS HUBBA-BUBBA. SÅ VI SA ATT DÅ KANSKE FARMOR BLIR GLAD OCH SÄGER "HEJ HUBBA
BUBBA"! DÅ SKRATTADE MAX OCH SA BUBBA BUBBA BUBBA, FLERA GÅNGER. SÅ SÖT! ÄR INTE DENNA BILDEN MYSIG!



KOM PÅ EN SAK TILL VI ÖNSKAR TILL MAX. SÅDANA HÄR POLARN OCH PYRET KLÄDER. ÄLSKAR DETTA BLÅRANDIGA, SÅ DET VORE MYCKET UPPSKATTAT! SOM NI FÖRSTÅR HAR HAN VÄXT UR DE KLÄDERNA PÅ BILDEN.

Kommentarer
Postat av: Muppe

Mosters älskling så go han är!!! Charmigaste killen i världen! Puss till er!

2009-11-26 @ 19:18:49
Postat av: Åse

kärlek - längtar mig galen efter faster-massi-dagen vi ska ha!!!!!! myyyys

2009-11-26 @ 21:00:44
Postat av: Jessica

Vilka härliga miner han gör! Alva älskar också Simsons. "Hoooomer", utbrister hon glatt och sätter sig tillrätta i soffan :)

Hoppas ni hade kul idag med Lyckebo-mammorna. Jag var tvungen att jobba tyvärr :(

2009-11-26 @ 21:15:52
Postat av: Louise

Jessica: Vi va inte heller. Har sån hosta så jag vågade inte om inte alla skulle tycka det va ok. Vi får satsa på nästa Lyckebofika. Kul att Alva också gillar Simpsons.

2009-11-26 @ 22:35:13
Postat av: farmor

o j oj oj vad han är underbar! Ljuvlig! Idag när han var här skrämde vi farfar.Skitkul!!!När jag frågade honom om vi skulle skrämma farfar igen log han nickade med hela kroppen.

Sen du,pekande han in mot matrummet. Väl där pekade han på stereon. Ja, sen kandu ju gissa vad vi gjorde...kram kra

2009-11-29 @ 22:30:18
Postat av: Louise

Kristina: Vilket mys! Vi kanske kommer ut någon kväll Max och jag en sväng, nu när alla dina samtal är klara. Kram

2009-11-30 @ 10:48:32
Postat av: Christine

Vad stooor han har blivit!!!

Ska bli så roligt o se er snart!

Kram

2009-12-01 @ 02:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0