Paddan Louie!

Igår låg jag som en padda i soffan hela dagen och vågade inte röra mig ur fläcken. Drabbad av maginfluensa, fy usch och blä! Så fort jag ens pratade lite för mycket, så kom en ny illamående attack. Är otroligt tacksam för att jag inte är ensamstående och har en sambo som ställer upp till 100 %. Idag vaknade jag och mådde mycket bättre. Har nu ätit lite och mår inte alls illa idag. Bara lite svag efter gårdagen, och lite träningsvärk i magmusklerna :) Hoppas Massi klarar sig från magsjuka.

Skulle ha blivit firad av tjejerna ikväll, men det får nog vänta. Så tråkigt, vill ju träffa dem nu!!! Men å andra sidan, tar jag det lugnt idag så kanske man kan hitta på nåt kul imorgon. Älskar helgerna när vi får ha Johan hemma. Heeela familjen samlad = me like!

Hoppas ni andra får en rolig helg med massa aktiviteter!

Kommentarer
Postat av: Åse

Hoppas du & Massi får en mysig kväll & att du får sova gott inatt!



Kram kram

2009-11-20 @ 17:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0