Välkommen till min nya blogg!



Å, vad roligt det ska bli att skriva om allt som händer i våra liv. Detta får bli en dagboksblogg! Syftet är egentligen att skriva för att komma ihåg denna del av vårt liv. Hoppas att det finns någon som vill ta del av mina inlägg.

Presentation av oss:
Jag (Louise) och Johan träffades sommaren 2001 och blev stormförälskade. Nu bor vi i ett litet radhus i Oskarshamn, där vi trvs som fisken i vattnet. 20090109 föddes vårt pyre Max, en liten vild krabat som gör livet värt att leva och som bjuder oss på många härliga skratt och mysstunder.

Semester på Öland!

Kommentarer
Postat av: Åse

FINA FINA NI!!!! Du anar inte vad den här bloggen lyste upp min dag vännen! Kommer att kika in här typ 23 gånger/dag!!



Puss puss

2009-11-09 @ 15:15:24
URL: http://aselundgren.blogg.se/
Postat av: Muppe

Håller med Åse, jag kommer att kolla här hur många gånger som helst varje dag! Så kul!

2009-11-09 @ 22:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0