Kung av sand!

Här kommer bilder från den underbara semestern. Max älskar att bada och åka på äventyr! Han är så lycklig för allt vi gör tillsammans. Nu är han på dagis och det har gått bra dessa dagar. Lyckan är ju att det finns en massa pussel där, vilket är det bästa Max vet just nu. Jag själv har ångest som attan för att börja jobba på måndag. Jag har inte kontroll över någonting, då jag inte ens har något schema att gå efter. Kommer sakna mina dagar med Max och det är svårt att förstå att man bara får umgås några timmar per dygn med honom. Men vi ska ta vara på den tid vi får tillsammans och jag tror verkligen att det kommer bli bra.

MIDSOMMARMIDDAG I MOCKEBO. MAX HADE TYVÄRR FEBER HELA MIDSOMMAR, MEN VI HADE GANSKA MYSIGT ÄNDÅ.


GULLET PÅ GUNNASÖ EN SOMMARKVÄLL.

DET BLEV NÅGRA DAGAR PÅ HAVSLÄTT! MAX ÄR HELT ORÄDD OCH GÅR RÄTT UT I VATTNET OCH ROPAR BADA, BADA!



MAX TYCKER MYCKET OM ATT LEKA AFFÄR JUST NU, HÄR MED KUSIN NILS. HANDLA, HANDLA SÄGER HAN OCH NÄR HAN LÅTSAS LAGA MAT SÅ BLIR DET ALLTID SPAGETTI.


PÅ KOLMÅRDEN MED FAMILJEN LUNDGREN. SNACKA OM LYCKLIG UNGE!


STUGAN I NORRKÖPING


SEMESTERN PÅ ÖLAND. VI HADE TUR MED VÄDRET EN DAG OCH DÅ BADADE VI VID DE VITA STRÄNDERNA.


BLICKAR UT ÖVER HAVET

Kommentarer
Postat av: Åse

Men vilken mysig överraskning med go´bilder så här en småregning torsdagsförmiddag på jobbet!! :)



Fina, goa´ Massi-Moo vad jag längtar efter honom! Kan tänka mig att dagis är toppen - han kommer garantgerat bli alla fröknars favvo!!!



Kram kram vännen

2010-08-12 @ 10:38:29
Postat av: Mojjan

Äntligen lite bilder på Max Johan Bertil Putte Hubbabubba Massi-Moo Masse m.m Larsson

Kram Mojjan

2010-08-16 @ 11:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0