Vintermorgon i Lyckebo!

Sitter här i soffan och har en jättemysig morgon med min älskade Max. Tittar ut och blir så lycklig av den vackra snön som faller utanför. Hela Lyckebo lyser vit. Äntligen pulkaväder!

Vi har haft en så underbar jul, och jag ska snart lägga in lite bilder på detta. Idag blir det badhuset med Åse, Jörgen, Lillis och Stina och alla barnen. Max älskar ju att bada. Igår kväll duschade vi ihop och idag har vi tvättat en maskin och smort in Max hela lilla torra kropp och babymasserat lite. Mysmorgon!

Bjuder på en badbild från i somras så länge!

1q

Kommentarer
Postat av: Muppe

Max och jag och Melker badar fast Melker ligger i magen =)

2010-01-07 @ 20:32:01
Postat av: farmor

Ett jättegrattis till min underbara Hubbabubba på ettårdagen.

2010-01-09 @ 15:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0