Äntligen, äntligen, äntligen, äntligen....

Nu har jag äntligen blivit färdig med min uppsats och har nu sommarlov och en massa tid att vara med Massi och Johan och alla andra vi tycker om.

ÄNTLIGEN FÅR MAN GÅ UTAN EN MASSA KLÄDER!



ÄNTLIGEN LIGGER KISSEN STILL SÅ JAG FÅR VILA. MAX TOG EN PAUS FRÅN ATT JAGA KISSEN.



ÄNTLIGEN EN HELDAG MED MORMOR OCH MORFAR, EFTER ATT DE VARIT PÅ SEMESTER SÅ LÄNGE! UNDERBAR DAG PÅ ÖLANDS DJURPARK. MAX GILLADE LEMURERNA, LILLA TÅGET OCH RUTCHKANAN BÄST! HÄR ÅKER HAN KARUSELL MED MORMOR OCH MORFAR, SOM BJÖD OSS PÅ DENNA FINA DAG.

Kommentarer
Postat av: Åse

....och äntligen, äntligen är det sommar & vi får ses snart!!! :)



(om du skulle vilja ha bilderna åt rätt håll - högerklicka på bilden där du har den sparad & tryck på "vrid medsols") ;)



puss puss

2010-06-03 @ 14:29:45
Postat av: Louise

Å jag vet, men det är knas med mitt fotoprogram så jag kan inte se bilderna innan, utan bara filnamnet.

2010-06-04 @ 15:18:05
Postat av: Mojjan

Vilken förmån att få vara med er på Ölands djurpark!

Så kuuuuuuuuuul

2010-06-04 @ 16:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0