Girig!

Ja så känner jag mig nu. Jag vill vara rik. Inte jätterik, bara lite lagom för det finns så mycket jag vill göra. Sitter och tittar på ett modereportage på TV. Jag vill handla vackra vårkläder. Rosa, rosa, rosa är det som gäller i mitt huvud nu. Bort med vintern och allt svart. Jag vill kunna överraska Johan med en massa nya kläder till honom, vilket han verkligen skulle behöva. Han själv hatar att shoppa. Jag vill också åka till Ö-vik och hälsa på. Eller kanske åka en helg till någon storstad med Johan och Max. Jag vill ta med mig några vänner och åka på spa. Jag vill bygga ett uterum på baksidan och en altan på framsidan. Jag vill och vill och vill. MEN (som Tony Irving hade sagt) jag har det ändå sååå superbra. Bara jag får vara med min Max och alla andra jag älskar så är jag ju väldigt glad! Och inga pengar i världen kan mäta sig med ett leende från min lilla fluffy, eller en puss, eller höra honom ropa "Mamma"!

Härom dagen hade Max och jag pyjamasdag. Vi myste till kl ett på dagen, sedan tog vi ett jättelångt bad och sjöng små grodorna. Sedan kom svärmor med lite fika och sedan var vi på kalas hos lilla Linus! En kanondag. Igår var det Melles namngivningsceremoni. Det var så trevligt och han är så go den lille plutten. Melker Carl Nilsson! Puss på dig gullunge.

Nu har Jossan äntligen kommit hem från Mexiko också! Var härligt att höra hur bra dom hade haft det och jag ser fram emot att se alla bilder sen. Men Jossan, det är skönt att ha dig hemma igen! Tror att jag ska våldgästa dig lite idag :)

Kram kram till er alla!

Kommentarer
Postat av: svärmor

Önska och drömma kostar ingenting så det är bara att låta fantasin gallopera iväg.Och vem vet...

rätt som det är kanske jag har vunnit en massa pengar OCH DÅ DU!!!!!!!!!!!! Pussa Hubbabubba.

Kram kram

2010-03-22 @ 20:22:29
Postat av: Jossan

Go du e. Har missat detta inlägget.

Du är en helt fantastisk vän.

Puss o kram

2010-04-13 @ 11:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0