Fort går det!

Livet går fort och jag hinner inte med ibland. Tänk så mycket som har hänt sedan jag skrev sist. Vad mycket man har gjort och vad min lilla noff växer. Han är inte en liten bebis längre, och det är bara för mig att inse :) Han är så otroligt rolig att va med. Aldrig skrattar jag så mycket som när jag är med honom! Ikväll har han varit helt underbart busig och mysig, mitt solsken! Det är ju kanske tur eftersom jag har varit lite småbakis. Nu sussar han sött, Johan ser på hockey och jag tänkte uppdatera er med lite bilder! 

VAD SOM SKULLE HA BLIVIT ETT TRÄDGÅRDSLAND BLEV ISTÄLLET EN SANDLÅDA TILL MAX. HÄR TRIVS HAN BRA I SOLSKENET, MEN HELST SPRINGER HAN BORT TILL GUNGORNA OCH LEKER MED DE STORA TJEJERNA. LILLA TJEJTJUSAREN! TUMMEN UPP FÖR SANDLÅDAN!


JOHAN OCH MAX ÅKTE OCH HÄLSADE PÅ LINUS OCH LILLIS I VETLANDA EN HELDAG. LINUS ÄLSKAR ATT KRAMA MAX (ELLER MASH SOM LINUS SÄGER).


VÅR LILLA DJ! DET ÄR MYCKET MUSIK OCH DANS SOM GÄLLER NU. HAN ÄLSKAR MTV OCH FAVORITERNA ÄR LADY GAGA, BEYONCE OCH RHIANNA. DÅ DANSAR HAN LOSS SOM ATTAN FRAMFÖR TV:N MED ENA ARMEN SVÄNGANDES OCH GUNGANDES MED RUMPAN, HA HA!


ARMARNA UPPÅT STRÄCK!


BUS OCH MYS MED KOMPISEN LILL-MAX. SÖTA DE ÄR!


MAX FIRAR PÅSK. HÄR FÅR HAN SITT FÖRSTA PÅSKÄGG AV MORMOR OCH MORFAR. HAN FICK KLÄDER OCH EN TUPP. MEN ROLIGAST VAR DET ATT LEKA MED PÅSKÄGGET.


LEK OCH PLASK MED KUSINEN HILDE NÄR HON VAR PÅ BESÖK I PÅSKAS.

Kommentarer
Postat av: Muppe

That´s more like it! Gillar när du lägger ut en massa bilder på gullungen. Gos!

2010-05-19 @ 13:12:33
Postat av: Louise

Jag vet, jag vet! Men nu ska jag bättra mig.

2010-05-19 @ 21:30:34
Postat av: svärmor

Så många härliga bilder. ÅHHHHHHHHHHHHH va go han är!!! Jo men visst är han skitkul att vara med. Som jag har skrattat i em. Kram

2010-05-20 @ 22:50:50
Postat av: Elin

Åååh vilka bedårande foton... så go han är!!

Hoppas vi ses snart igen!

2010-05-24 @ 08:33:32
URL: http://max.barraza.se
Postat av: Faster Åse

LYCKA



Längtar så efter honom (...& er!)



Puss puss

2010-05-24 @ 10:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0