Stanna ögonblicket och njut av nuet!

Å vad jag är glad för allt roligt jag är med om med min lilla familj! Lilla unge, stanna upp lite i åldern. Snart är du tonåring och vill slå dig fri från din mamma. Men ännu är man ingen pinsam mamma, utan en rolig mamma att leka och mysa med. Här kommer lite bilder från våra goa dagar den senaste veckan!

IDAG TOG MAX OCH JAG EN LÅNG CYKELTUR OCH SEDAN FIKADE VI TILLSAMMANS PÅ TRAPPAN I SOLSKENET! VI SATT OCH PRATADE LITE OCH HADE SÅ MYSIGT MIN ÄLSKLING OCH JAG. HAN KAN VERKLIGEN GÖRA SIG FÖRSTÅDD NU. TILL EXEMPEL SÅ SÄGER HAN -MAMMA! PIPIPI! MAT! OCH SÅ STRÄCKER HAN UT HANDEN MED EN ÄPPELBIT. JAG FÖRSTÅR ATT HAN VILL MATA FÅGLARNA OCH SÅ PRATAR VI LITE OM FÅGLARNA OCH HAN LYSSNAR SÅ NOGA.


OJ OJ OJ, VILKEN ROLIG DAG VI HADE PÅ LEOS LEKLAND MED SOFIE, VENDELA OCH JENNY. SNACKA OM RÄTT UNGE PÅ RÄTT STÄLLE. MAX SOM ALLTID LEKER MED BOLLAR BLEV JU ÖVERLYCKLIG AV ALLA BOLLHAV. HAN VAR I DRÖMLANDET! DESSUTOM LÄRDE HAN SIG ÅKA RUTCHKANA ALLDELES SJÄLV OCH JAG HADE DESSUTOM OTROLIGT SKOJ I DE STORA KANORNA!


HÅLL TILLGODO MED EN BILD PÅ SNÉ. JOHAN OCH MAX OCH JAG HADE EN UNDERBAR SÖNDAG I STENSJÖBY. ÄLSKAR ATT UMGÅS MED MINA BÅDA GRABBAR. MAX MATADE HÄSTARNA OCH TITTADE PÅ TUPPEN. HAN BLEV LITE ARG FÖR DET VAR STÄNGSEL I VÄGEN OCH HAN VILLE JU KLAPPA TUPPEN. DESSUTOM HADE VI TUREN ATT TRÄFFA PÅ LILLA VENDELA MED FAMILJ OCH FIKADE TILLSAMMANS I SOLEN.

Kommentarer
Postat av: Åse

ÅÅÅHHH....jag vill oxå sitta i solen med den där charmknutten & prata om fåglarna!! Han är helt underbar!!!



puss puss

2010-05-28 @ 07:49:56
Postat av: farmor

Ja jag får ju sitta i solen och prata om pippor. Vilken lyckoost jag är. Han är sååååååååå go!

2010-06-02 @ 20:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0